Prohlédněte si nové reference od spokojených zákazníků Spokojení zákazníci
podľa zákona č. 121/2000 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov (ďalej len "Autorský zákon") a podľa zákona č. 89/2012 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "OZ")
Pred použitím mobilnej aplikácie si pozorne prečítajte tieto podmienky.
POUŽÍVANÍM APLIKÁCIE APPKEE MANAGER VYJADRUJETE SVOJ SÚHLAS S PODMIENKAMI TEJTO ZMLUVY. AK NESÚHLASÍTE S PODMIENKAMI TEJTO ZMLUVY, NEPOUŽÍVAJTE APLIKÁCIU APPKEE MANAGER
ĎALEJ BERIETE NA VEDOMIE NAŠE ZÁSADY OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV, KTORÉ NÁJDETE NA ADRESE: https://www.appkee.sk/stranka/zasady-ochrany-osobnych-udajov
Na účely tejto zmluvy je Appkee manager správca, ktorý môžete použiť po prihlásení na stránke https://www.appkee-manager.cz na správu vašej mobilnej aplikácie.
Appkee manager prevádzkuje spoločnosť APPKEE s.r.o., Smetanovo náměstí 1180/7, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava Česká republika.
IČ: 07567219, DIČ: CZ07567219
Spisová značka: oddiel C, vložka 76286, zapísaná na Krajskom súde v Ostrave
1. Táto zmluvná dohoda upravuje podmienky používania aplikácie Appkee Manager, ktorej vlastníkom a prevádzkovateľom je Prevádzkovateľ, ktorý je oprávnený vykonávať majetkové práva k tejto aplikácii v súlade s Autorským zákonom.
2. Používateľom aplikácie Appkee Manager je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá sa zaregistruje pred prvým spustením (ďalej len "Používateľ") a ktorá spĺňa definíciu podnikateľa podľa § 420 an. OZ.
3. Registrácia spočíva v zadaní kontaktných údajov Používateľa.
4. Prihlásením do Appkee Managera na adrese https://www.appkee-manager.cz Užívateľ potvrdzuje, že sa zoznámil s obchodnými podmienkami a plne s nimi súhlasí. Prihlásením zároveň Užívateľ prijíma všetky povinnosti vyplývajúce z týchto podmienok. Užívateľ berie na vedomie, že mobilná aplikácia je plne funkčná v rozsahu, v ktorom bola odovzdaná, a nesie plnú zodpovednosť za obsah, ktorý do aplikácie vkladá, upravuje alebo publikuje prostredníctvom Appkee Manageru. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za obsah vytvorený alebo vložený Užívateľom.
1. Appkee Manager je autorským dielom v zmysle zákona č. 121/2000 Z. z. o autorskom práve, právach súvisiacich s autorským právom a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "autorský zákon"). Táto Zmluva neposkytuje Používateľovi žiadne práva v súvislosti s ochrannými známkami Prevádzkovateľa.
2. Prevádzkovateľ týmto udeľuje Používateľovi obmedzenú, osobnú, neprevoditeľnú a nevýhradnú licenciu na používanie aplikácie Appkee Manager.
3. Táto licenčná zmluva upravuje používanie akýchkoľvek aktualizácií poskytnutých Prevádzkovateľom k aplikácii Appkee Manager, ktoré nahrádzajú alebo dopĺňajú pôvodnú aplikáciu Appkee Manager, pokiaľ takáto aktualizácia nie je spojená so samostatnou licenciou, pričom v takom prípade majú prednosť podmienky samostatnej licencie.
1. Platby za služby Appkee Manageru je možné vykonávať:
- na základe vystavenej faktúry so splatnosťou, ktorú vystaví Prevádzkovateľ, alebo
- prostredníctvom online platobnej brány spoločnosti Comgate, a.s., Gočárova trieda 1754/48b, Hradec Králové, Česká republika.
Odkaz na poskytovateľa: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana.
2. Pri využití platobnej brány Comgate sú k dispozícii nasledujúce platobné metódy:
- Platby kartou: Platba prebieha online prostredníctvom platobnej brány Comgate. Po výbere tejto možnosti je používateľ presmerovaný na zabezpečenú stránku Comgate, kde zadá údaje o svojej platobnej karte. Viac informácií: https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou.
- Platby prostredníctvom platobných tlačidiel bánk: Platba je vykonaná priamym presmerovaním do internetového bankovníctva užívateľa, kde potvrdí predvyplnený platobný príkaz. Viac informácií: https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody.
3. Kontaktné údaje pre prípadné reklamácie alebo otázky k platbám:
- Comgate, a.s.
Gočárova trieda 1754 / 48b, Hradec Králové E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel.: +420 228 224 267
4. V prípade omeškania užívateľa s úhradou faktúry je prevádzkovateľ oprávnený zasielať užívateľovi písomné alebo elektronické upomienky k úhrade dlžnej čiastky. Užívateľ berie na vedomie a súhlasí, že tretia upomienka a každá nasledujúca upomienka sú spoplatnené zmluvnou pokutou vo výške 500 Sk za každú jednotlivú upomienku. Zmluvná pokuta slúži ako paušálna náhrada nákladov spojených s administratívnym a technickým zabezpečením upomínania a je splatná najneskôr do 7 dní odo dňa doručenia upomienky, a to spoločne s pôvodnou dlžnou čiastkou. Užívateľ sa zaväzuje uhradiť zmluvnú pokutu bez zbytočného odkladu, inak si prevádzkovateľ vyhradzuje právo obmedziť alebo zamedziť prístup k Appkee Manageru až do úplného uhradenia všetkých záväzkov.
1. Užívateľ je oprávnený prostredníctvom Appkee Manageru upravovať svoju mobilnú aplikáciu
2. Užívateľ sa zaväzuje neužívať Appkee Manager žiadnym spôsobom, ktorý by akokoľvek narušoval práva prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ Appkee Manageru si vyhradzuje všetky práva, ktoré užívateľovi neboli výslovne udelené.
3. Užívateľ nesmie Appkee Manager prenajímať, požičiavať, distribuovať ani pre ňu udeľovať čiastkové licencie,
4. Prevádzkovateľ je oprávnený bez predchádzajúceho oznámenia zrušiť účet užívateľa alebo inak zamedziť užívaniu Appkee Manageru užívateľom, o ktorom sa možno dôvodne domnievať, že porušuje túto Zmluvnú dohodu, alebo používa Appkee Manager v rozpore s dobrými mravmi, právnymi predpismi a všeobecne uznávanými etickými a morálnymi princípmi a všeobecne uznávanými napomáhanie trestnej činnosti, priestupkov či iných deliktov. Prevádzkovateľ je oprávnený zrušiť bez predchádzajúceho oznámenia účet používateľa, pokiaľ sa naň používateľ neprihlásil dlhšie ako 12 mesiacov. Užívateľ nemá nárok na akúkoľvek náhradu v súvislosti so zrušením užívateľského účtu alebo zamedzením jeho používania v vyššie uvedených prípadoch.
5. Prevádzkovateľ je oprávnený obmedziť prístup bez predchádzajúceho oznámenia užívateľa do Appkee Manageru v prípade oneskorenia platby mesačnej tarify viac ako 1 mesiac
6. Informácie o tarifách nájdete na webových stránkach https://www.appkee.cz/#cenik
7. Užívateľ berie na vedomie, že v prípade omeškania s úhradou akejkoľvek platby podľa zvolenej tarify je Prevádzkovateľ oprávnený obmedziť alebo zamedziť prístup užívateľa do administrácie Appkee Manageru už po prvom dni omeškania. Ak omeškanie s úhradou trvá dlhšie ako 3 mesiace (Google Play a App Store), a to bez nároku používateľa na akúkoľvek finančnú náhradu či kompenzáciu, vrátane nákladov na výrobu či vývoj aplikácie.
Odstránením aplikácie nie je dotknuté právo Prevádzkovateľa na úhradu dlžných čiastok alebo zmluvných pokút.
1. Užívateľ vyberá jeden z dostupných taríf, ktorého mesačná cena je uvedená v aktuálnom cenníku Prevádzkovateľa.
2. Výber tarify oprávňuje používateľa na užívanie služby v rozsahu stanovenom pre danú tarifu, najmä:
a) prevádzka mobilnej aplikácie na zvolených platformách (Android a iOS) v množstve dát podľa tarify;
b) technická podpora podľa zvolenej tarify;
c) určité množstvo push notifikácií podľa zvolenej tarify;
d) aktualizácia aplikácie a zabezpečenie kompatibility s novými verziami operačných systémov.
3. Pri tarifách "L" a "XL" sú zahrnuté prémiové funkcie (napr. systém kupónov, reklamné bannery, jazykové mutácie, platobná brána, analytika).
4. Tarif je mesačné predplatné. Bez úhrady nie je užívateľovi umožnené využívať služby zahrnuté v tarife.
5. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo meniť obsah taríf a ich rozsah.
6. Tarify nezahŕňajú akékoľvek úpravy obsahu mobilnej aplikácie zo strany Prevádzkovateľa. Užívateľ berie na vedomie, že mesačná tarifa pokrýva iba technickú prevádzku, údržbu, aktualizácie, hosting a prístup do Appkee Manageru. Všetky zmeny obsahu aplikácie (texty, obrázky, sekcie, katalógy, formuláre, funkcie…) sú plne v kompetencii Užívateľa, ktorý ich vykonáva samostatne prostredníctvom Appkee Manageru.
1. Prevádzkovateľ nezodpovedá za vady ani škody, či straty dát, spôsobené pri využívaní Appkee Managera, alebo jej výstupmi, ak boli spôsobené užívateľom, tretími osobami alebo prekážkami vzniknutými nezávisle od vôle prevádzkovateľa, najmä za vady či škody spôsobené nesprávnym používaním Appkee Managera, neodborným zásahom do Appkee Manageru, do systémového programového programu vírusy, príp. útokom hackerov alebo iným obdobným vonkajším zásahom, alebo vzniknuté v dôsledku poškodenia spôsobeného nesprávnou funkciou programov iných výrobcov inštalovaných v zariadení užívateľa. Chybové hlásenia a iné obdobné prejavy, ktoré nemajú vplyv na funkčnosť a nespôsobujú podstatné odchýlky od dohodnutých vlastností Appkee Managera sa považujú za vadu softvéru, ktorá nemá vplyv na jeho používanie.
2. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za zobrazenie informácií na užívateľskom zariadení a za dostupnosť webovej stránky v akomkoľvek čase a mieste. Webové stránky môžu užívateľa odkázať na iné internetové stránky, pričom Prevádzkovateľ nie je v žiadnom ohľade zodpovedný za obsah, dostupnosť alebo iné aspekty týchto iných stránok. Informácie uvedené na týchto iných stránkach nevyjadrujú názor Prevádzkovateľa.
1. Prevádzkovateľ spracováva, zhromažďuje a chráni všetky poskytnuté osobné údaje právnických osôb a fyzických osôb podnikateľov, u fyzických osôb podnikateľov tak robí v súlade so zákonom č. 101/2000 Zb., o ochrane osobných údajov.
2. Potvrdením tejto Zmluvnej dohody udeľuje užívateľ súhlas prevádzkovateľovi, ako správcovi, so spracovaním jeho osobných údajov v zmysle zákona č. 101/2000 Zb., o ochrane osobných údajov, a to v rozsahu identifikačných údajov užívateľa fyzickej osoby: napr. meno, priezvisko, email. Doba spracovania osobných údajov je doba, počas ktorej má užívateľ za účelom využívania Appkee Managera aktívny užívateľský účet.
3. Spracovanie osobných údajov užívateľa sa deje za účelom zasielania informácií súvisiacich Appkee Manageru, s vývojom legislatívy dotýkajúcej sa Appkee Managera a na marketingové účely správcu, tj ponúkanie výrobkov a služieb, vrátane zasielania informácií o organizovaných akciách, výrobkoch a iných aktivitách, ako aj zasielanie obchodných oznámení prostredníctvom elektronických prostriedkov podľa zákona č.480. dobu, počas ktorej má užívateľ aktívny užívateľský účet s tým, že k týmto údajom môžu byť priradené aj ďalšie údaje.
4. Užívateľ súhlasí s tým, že prevádzkovateľ môže zhromažďovať a využívať technické údaje a súvisiace informácie, okrem iného vrátane technických informácií o zariadení užívateľa, systéme a aplikačnom softvéri a periférnych zariadeniach, ktoré sú pravidelne zbierané s cieľom uľahčiť poskytovanie aktualizácií softvéru, podpory produktov a ďalších služieb súvisiacich s Appkee Manageru. Prevádzkovateľ môže tieto informácie využívať, pokiaľ sú vo forme, ktorá používateľa osobne neidentifikuje, na vylepšenie svojich produktov alebo na poskytovanie služieb či technológií, a to iba po nevyhnutne dlhú dobu.
5. Súhlas platí aj pre správcom poverených spracovateľov.
6. Užívateľ berie na vedomie, že má práva podľa § 11, § 21 zák. č. 101/2000 Zb., v platnom znení, tj najmä že poskytnutie údajov je dobrovoľné, že svoj súhlas môže bezplatne kedykoľvek na adrese správcu odvolať, že má právo prístupu k osobným údajom a právo na opravu týchto osobných údajov, blokovanie nesprávnych osobných údajov, ich likvidáciu atď. Užívateľ má právo sa pri porušení zákona obrátiť na Ú. súhlasu je Prevádzkovateľ oprávnený spracovávať iba základné identifikačné údaje Užívateľa v rozsahu meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail, dátum narodenia., a to iba pre účely evidencie Užívateľov Aplikácie, ako zmluvných partnerov Prevádzkovateľa.
Z dôvodu snahy o maximálnu kvalitu služieb poskytovaných prostredníctvom Appkee Managera, je nutné vykonávať nepravidelnú údržbu Appkee Managera. Prevádzkovateľ dáva používateľom na vedomie, že v čase vykonávania údržby nie je Appkee Manager dostupný. Prevádzkovateľ môže vykonávať úpravy Appkee Managera, pridávať nové funkcie a vlastnosti.
1. Prevádzkovateľ zaisťuje technické vystavenie mobilných aplikácií užívateľa do distribučných platforiem Google Play (Android) a App Store (Apple iOS).
2.
Doba vystavenia aplikácie je závislá na schvaľovacom procese prevádzkovateľov týchto platforiem, na ktorý Prevádzkovateľ nemá priamy vplyv.
3.
Orientačné lehoty na zverejnenie aplikácie po odovzdaní kompletných podkladov sú:
-
Android (Google Play): 0 až 1 mesiac
-
iOS (Apple App Store): 0 až 6 mesiacov
(podľa aktuálnych schvaľovacích podmienok daných platforiem).
4.
Pri aktualizáciách aplikácií činí obvyklá doba zverejnenia 0 až 3 mesiace od odovzdania na schválenie.
5.
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za omeškanie vzniknuté z dôvodov na strane spoločností Google alebo Apple ani za zmeny ich požiadaviek či technických podmienok.
6.
Užívateľ berie na vedomie, že zverejnenie aplikácie môže byť podmienené doplnením informácií alebo úpravami podľa požiadaviek platformy, a zaväzuje sa poskytovať súčinnosť.
1. Registráciou dochádza k vzniku zmluvy medzi prevádzkovateľom a užívateľom. Obsah zmluvy tvorí toto zmluvné dojednanie. Registráciou súhlasí užívateľ s týmto zmluvným dojednaním v znení platnom ku dňu vytvorenia užívateľského účtu.
2. Zmluvné dojednanie sa uzatvára na dobu neurčitú a zaniká zrušením účtu zo strany užívateľa alebo prevádzkovateľa, zánikom užívateľa alebo prevádzkovateľa bez právneho nástupcu.
3. Toto zmluvné dojednanie môže byť prevádzkovateľom jednostranne menené, a to vždy s účinnosťou k uplynutí 7 dennej lehoty odo dňa zverejnenia oznámenia o zmene zmluvnej dohody na http://appkee.sk a zaslaním správy s oznámením na užívateľský účet prostredníctvom Mobilnej aplikácie alebo prostredníctvom emailu na registrovanú emailovú adresu.
4. Podľa takto zmenenej zmluvnej dohody sa riadia aj právne vzťahy vzniknuté predo dňom nadobudnutia účinnosti tejto zmluvnej dohody, avšak vznik práv a povinností, ku ktorému došlo predo dňom nadobudnutia účinnosti zmien zmluvnej dohody, sa posudzuje podľa doterajšej zmluvnej dohody.
5. Zmluvné dojednanie je zverejnené na webových stránkach prevádzkovateľa av tlačenej podobe je k dispozícii na adrese sídla prevádzkovateľa.
6. Toto znenie nadobúda účinnosť dňa 1. januára 2025.
APPKEE s.r.o.